Vacature verantwoordelijke cliëntadministratie

Functie

Wie zijn wij?

Employer en is een dienst voor Employer, erkend door het Agentschap Opgroeien. Wij begeleiden pleegkinderen, pleegjongeren en volwassen pleeggasten die verblijven in een pleeggezin of een huis met inwonende Employerers. Wij begeleiden op dit ogenblik ongeveer Employersituaties in en .

Wij zijn op zoek naar een verantwoordelijke administratie en onthaal.

Wie zoeken wij?

Als verantwoordelijke cliëntadministratie sta je garant voor een optimale werking van de administratieve dienstverlening naar al onze cliënten. Je waakt tevens over de kwaliteit van het fonische en fysieke onthaal van de organisatie.

Je bent vooral een verbindend persoon die het inhoudelijke werk van de begeleiders met de administratieve processen kan verenigen. Na een intense inwerkperiode ken je de kneepjes van de regelgeving en deze schrikt je niet af. Je hoofdtaak bestaat erin je vast te bijten in deze processen, deze in kaart brengen maar ook het optimaliseren ervan. “Hoe kan ik helpen” is je mantra!

Je doet dit niet alleen, je werkt hiervoor samen met onze administratieve medewerkers en hun teamverantwoordelijken op de verschillende locaties. Je blinkt met andere woorden uit in samenwerken en verbinden.

Verder sta je in voor relevante rapportering met betrekking tot cijfers en informatie naar directie en organisatie toe.

Je taken en verantwoordelijkheden

· Je kan de strategische doelsingen van Employer op maat vertalen naar jouw takenpakket en deze ook uitvoeren aan de hand van een planning.

· Je staat in voor de functionele aansturing en coördinatie van de administratieve en onthaalmedewerkers op de verschillende locaties.

· Je organiseert, brengt in kaart en optimaliseert de verschillende kernprocessen om zo een optimale dienstverlening te garanderen.

· Je zorgt voor een vlotte doorstroom van relevante informatie naar jouw team.

· Waar nodig ga je in overleg met de inhoudelijke collega’s om dit alles te bereiken.

· Je bereidt rapportering voor met betrekking tot onze kerncijfers.

· Je communiceert verbindend, helder en transparant waar nodig.

· Je zorgt voor een planning zodat de dagelijkse werking van de administratie en het onthaal ten allen tijde gegarandeerd is.

· Je hebt regelmatig overleg met collega’s uit de andere provincies.

· Je rapporteert aan de Directeur Organisatie.

Jouw profiel

Jij bent

· Je bent in bezit van een bachelor diploma in een administratieve richting.

· Je kan tijdig, professioneel, transparant, doelgericht, verbindend en vlot communiceren.

· Je bent bij uitstek cliëntgericht en denkt in termen van oplossingen.

· Je hebt een eerste ervaring achter de rug in het in kaart brengen en verbeteren van operationele processen.

· Je legt een grote betrokkenheid aan de dag in je dagelijkse werk.

· Je hebt ICT en administratieve -vaardigheden en kan vlot gegevens verwerken, analyseren en in rapporten verwerken (excel kennis is een noodzaak.)

· Je kan medewerkers vanop afstand functioneel aansturen.

Procedures voor het administratieve en financiële beheer, indicatoren voor de opvolging van de activiteit en rapportering aan de directie, bepalen en opstarten Aanbod

Wij bieden

· Een contract van onbepaalde duur in een aangenaam en flexibel werkklimaat.

· Maaltijdcheques, regeling anciënniteitsverlof en een aantrekkelijke vakantieregeling.

· Voltijds (% bespreekbaar)

· Vergoeding maandloon volgens barema (Paritair Comité .).

· Standplaats sesteenweg , Leuven

Solliciteren

Dasja Janssens
/..

 


Vacature verantwoordelijke cliëntadministratie
2024-04-30 - 2024-05-19

Aanwerving Organisatie: via Global Recruitment
Contract: Permanent
Industrie:
Gemiddeld loon: 2000
Valuta: EUR
Address place: LEUVEN
Brusselsesteenweg 9
Land: België
Postal Code: 3000
Web: www.globalrecruitment.info
Telefoon: +32 493 78 60 54

 

Rapporteer deze vacature

 

Share